Ads 468x60px

small picture right tab

big picture slidearea

петак, 14. септембар 2012.

Максимовић: „Пред нама је паклен период“

Никола Максимовић

Никола Максимовић је за кратко време дошао до статуса стандардног првотимца Црвене звезде. У разговору за  „Журнал“ дефанзивац је изјавио да је пред екипом тежак период:

 „Пред нама је паклен период. У наредних пет мечева, рачунајући куп, очекује нас чак четири гостовања. На први поглед неће бити лако, ипак, мој утисак је да нам више одговарају гостујући терени. Јер, сви ривали се на Маракани затворе, а на свом терену и покушавају да нападну, што је прилика за наше брзе играче.“ - рекао је Максимовић и осврнуо се на утакмицу са Бордоом:

 „Хтео сам у земљу да пропаднем због тог гола. Прво погрешим ја, па затим Бајковић… Желео сам да пошаљем лопту на трибине, нисам добро отворио стопало и десило се најгоре могуће. А, мало је недостајало да прођемо даље. Баш нисмо имали среће. Лакше би ми било да је остало 2: 1. Овако, дали смо гол у најбољем могућем тренутку, у надокнади времена, али смо се очигледно прерано порадовали. У еуфорији смо направили велику грешку и у 94. Минуту остали без Лиге Европе. Велика је то школа за све нас, поготово мене. На неки начин вратило нам се у утакмици са Нишлијама, што је и добро, јер нам је ове сезоне, приоритет титула.“

Које је ваше мишљење о Николи Максимовићу?


0 коментара:

Постави коментар

ЗВЕЗДA---> ЉУБАВ JEДИHA !●
Где је једна љубав тамо другој места нема...ЦРВЕНА ЗВЕЗДА-ЈЕДНА ЉУБАВ ЗА СВА ВРЕМЕНА
★ Делије Север ★ ❶❾❽❾ ★

 

Песме