Ads 468x60px

small picture right tab

big picture slidearea

уторак, 11. септембар 2012.

Асамоа: Подршка и аплаузи навијача ми много значе


Натанијел Асамоа напокон је обрадовао навијаче Црвене звезде добром партијом против Раднчком и са две асистенције Огњену Мудринском помогао свом тиму да дође до три бода. У разговору за дневни спортски лист Спорт, момак из Гане говорио је о актуелним дешавањима и изнео своја очекивања за будућност.

Осврнуо се још једном на меч са Радничким:

 „Био сам срећан што смо победили. У полувремену сам добио задатке од тренера Александра Јанковића и сматрам да сам оправдао поверење. Подршка и аплаузи навијача ми много значе на плану самопоуздања за наредне утакмице. Поред пехова са повредама и вирусом било је потребно времена да се навикнем на велики луб са којим желим трофеје у овој сезони.“

Говорио је и о новинама на које је наишао у српском фудбалу:

“Нови стил тренинга, припреме и утакмице траже огромну енергију, коју сам, додуше, стекао током летње паузе. Седење на клупи није проблем, али хоћу да у потпуности успем у Србији. Конкуренција је јака и потребно је много одрицања на сваком тренингу, а онда да се покажеш кроз двобоје за бодове. Верујем да полако хватам залет и да сам на правом путу.“

Натанијел истиче да је задовољан у Звезди и за крај поручује шта је његова жеља:

“Договор увек поштујем, а посебно што ми је клуб изашао у сусрет да посетим породицу. Није лако бити странац далеко од домовине. Сада сам спокојан и посвећен искључиво послу на терену. Волео бих да ускоро постигнем и погодак, али је најбитније да екипа ређе успехе у првенству.“


0 коментара:

Постави коментар

ЗВЕЗДA---> ЉУБАВ JEДИHA !●
Где је једна љубав тамо другој места нема...ЦРВЕНА ЗВЕЗДА-ЈЕДНА ЉУБАВ ЗА СВА ВРЕМЕНА
★ Делије Север ★ ❶❾❽❾ ★

 

Песме