Ads 468x60px

small picture right tab

big picture slidearea

четвртак, 20. септембар 2012.

Чава и даље на терапијама, али боље

Милош Димитријевић

Везиста Црвене звезде Милош Димитријевић у досадашњем делу сезоне по питању форме и игара био је један од најстандарднијих играча тима са Маракане.

Фудбалер чије знање никада није довођено у питање, после годину дана проведених у клубу, успео је да сложи све  „коцкице“ и покаже своје право лице. Током европских квалификација и уводних мечева у првенству, Чава је био један од најзапаженијих играча црвено - белих, али нажалост повреда леђа га је, верујемо само на кратко, удаљила са терена.



 - Пропустио сам утакмицу у Крагујевцу због проблема са нервом који повезује леђа и задњу ложу. Имао сам стравичне болове, ишао сам, и још увек идем на терапије, и сада се, коначно осећам много боље. Болови су уминули и верујем да ћу се брзо вратити на терен. Желим потпуно да залечим повреду, како бих могао да пружим максимум када се вратим. Уколико све буде у реду, у недељу јутро сам на тренингу - истакао је Милош.

Јасно је да тренер Јанковић на Димитријевића неће моћи да рачуна ни за утакмицу у Кули.

 - Бићу уз своје другове свим срцем, као што сам био и у прошлу недељу током утакмице са Радничким. Прошле године сам у Кули одиграо меч на позицији задњег везног и мислим да сам се добро снашао. Победили смо 1: 0, евроголом Кадуа, који такође у суботу због повреде неће моћи да наступи. Међутим, уверен сам да екипа може и без нас двојице да оствари победу. Ушли смо у добар ритам и надам се великој серији победа – закључио је Милош Димитријевић.


0 коментара:

Постави коментар

ЗВЕЗДA---> ЉУБАВ JEДИHA !●
Где је једна љубав тамо другој места нема...ЦРВЕНА ЗВЕЗДА-ЈЕДНА ЉУБАВ ЗА СВА ВРЕМЕНА
★ Делије Север ★ ❶❾❽❾ ★

 

Песме