Ads 468x60px

small picture right tab

big picture slidearea

недеља, 2. септембар 2012.

Милијаш: „Знам да могу много боље“

Ненад Милијаш

После три године, са десетком на леђима, на Маракану је истрчао повратник међу црвено - беле Ненад Милијаш.

 - У претходних седам дана сам доста путовао, мењао средине и климатске услове, што је утицало на то да не будем у потпуности задовољан ониме што сам данас приказао. Са друге стране, имао сам неколико добрих додавања и учествовао сам у акцији код другог гола. Знам да све то може много боље, и верујем да ћу допринети бољим играма клуба – рекао је Милијаш.

У наредне две недеље, зог репрезентативних обавеза црвено - бели неће играти утакмице, а највећи задатак стручног штаба биће да опорави и освежи екипу пред наредне изазове.

 - Имао сам само један тренинг са екипом, и сигурно је да ће у наредне две недеље мени много значити јер ћу бити у прилици да се додатно упознам са екипом и да уђем у ритам. Ову победу највише су заслужили навијачи, и можда са трибина није изгледало тако, али заиста смо данас оставили последњи атом снаге на терену. То нам се вратило у последњем нападу, што ће нам надам се додатно подићи самопоуздање – закључио је стари - нови капитен црвено - белих.


0 коментара:

Постави коментар

ЗВЕЗДA---> ЉУБАВ JEДИHA !●
Где је једна љубав тамо другој места нема...ЦРВЕНА ЗВЕЗДА-ЈЕДНА ЉУБАВ ЗА СВА ВРЕМЕНА
★ Делије Север ★ ❶❾❽❾ ★

 

Песме