Ads 468x60px

small picture right tab

big picture slidearea

петак, 21. септембар 2012.

Стамени:“Зашто ми Мустафа није пружио руку?“

Саса Стаменковиц док је носио црвено - бели дрес

Некадашњи голман Црвене звезде Саша Стаменковић успешно је јуче бранио гол азербејџанског шампиона Нефчија у сусрету 1. Кола групе  „Х“ Лиге Европе. Након дуела које је окончан нерешеним резултатом 0: 0, а који је према дешавањима на терену био много занимљивији након последњег судијског звиждука, популарни  „Стамени“ је новинару дневног листа  „Спорт“ изјавио:

 - Након сусрета, неки играч Партизана са бројем  „40″ покушао је да се обрачуна самном. Вероватно је у питању неки млађи играч и због тога му не замерам иако ми је и током загревања нешто показивао.



 Током сусрета приметио сам да ПАртизан има игру, играче и тренера, али питао би их где су навијачи. Нешто их нисам приметио, па и нисам могао да чујем њихове увреде. Зна се да за мене у Србији постоји само један клуб и једни навијачи и сви знају да иако испод дреса нисам носио Звездину мајицу, Црвена звезда ми је у срцу.

Саша Стамнековић се осврнуо и на  „сусрет“ са голманом Партизана Владимиром Стојковићем:

 - Поставио бих питање селектору: Да ли је то само у Србији пракса да репрезентативни голман пре сусрета не жели да пружи руку? Зашто ми Мустафа није пружио руку, на то питање би Михајловић требао да одговори. Ја нисам у овом мечу представљао Звезду, носио сам дрес Нефчија и логично је да прославим освајање једног бода који ће нам много значити у наставку такмичења.


0 коментара:

Постави коментар

ЗВЕЗДA---> ЉУБАВ JEДИHA !●
Где је једна љубав тамо другој места нема...ЦРВЕНА ЗВЕЗДА-ЈЕДНА ЉУБАВ ЗА СВА ВРЕМЕНА
★ Делије Север ★ ❶❾❽❾ ★

 

Песме