Ads 468x60px

small picture right tab

big picture slidearea

понедељак, 20. август 2012.

Просинечки подено оставку


Након годину ипо дана проведених на клупи Црвене звезде, Роберт Просинечки поднео је данас, 20. августа оставку на место шефа стручног штаба. Млади стручњак, није успео да сакрије сузе и емоције због растанка са својим клубом.


- И када сам долазио, нисам спремао никакав говор, јер када причам о Црвеној звезди, увек то чиним из срца. Ово је мој клуб, невероватно ми је жао - започео је Роби покушавајући да обузда емоције и наставио:

- Нисам више шеф стручног штаба. Споразумно сам раскинуо уговор са људима из руководства. То је моја одлука. Не могу више да наставим, и не осећам се способним да и даље водим екипу - рекао је Просинечки.
Од 9. децембра 2010. године када је ступио на функцију тренера најтрофејнијег српског клуба, па све до данас, прошло је нешто више од једне и по године. У том периоду Велики Жути се максимално борио и трудио да Звезду врати на старе стазе успеха и њену игру учини модерном, нападачком и ефикасном.

- Мислим да сам поштено и најбоље што сам могао водио тим. Ово ми је један од најтежих тренутака у животу. Жао ми је због навијача, којима се захваљујем на великој подршци коју су ми увек давали. Понављам, ово је мој клуб, и бићу увек уз њега. Звучи као флоскула, али заиста је тако. Много ми је тешко - истакао је Просинечки који је као играч оставио неизбрисив траг у нашем клубу, и био један од најзаслужнијих за историјске успехе Црвене звезде.

- Кажем вам, нисам могао више. Дао сам свој максимум. Надам се да ће доћи неко бољи на моје место. У Звезди увек морате да се носите са притиском, али то је нормално за овакав клуб. Резултати су једино мерило и сви у сваком тренутку морају да превазиђу све проблеме, и да побеђују. Уосталом само такви и могу да играју на Маракани. Нисам поднео оставку због ремија са Радом. То је само била кап која је прелила чашу. Већ два месеца се двоумим, и жао ми је што остављам екипу пред Бордо. Надам се да ће момцима то бити само мотив више да дају све од себе и пруже максимум у утакмици у четвртак коју играмо са Французима - истиче Роби.

Оно на шта је Просинечки најпоноснији је тим који наш клуб има. Не крије да сматра да Звезда има одличне играче који ће у трофејну салу Маракане донети много титула.

- Можда сам ја превише заљубљен у моју екипу. За мене су они најбољи, само им дајте мало времена. Имамо девет репрезентативаца, освојили смо Куп прошле сезоне, а ове ће верујем доћи и првенство. То кажем зато што сам сигуран да они то заслужују својим радом и квалитетом који имају. Видећете да ни Бордоу неће бити лако. Без обзира што су они добра екипа, што играју јаку лигу, Звезда може до доброг резултата - уверен је сада, већ бивши тренер црвено-белих.

Није пропустио прилику Просинечки да истакне још једном да је Црвена звезда његов клуб, који му је као играчу много пружио, и уз који ће увек бити.

- Из срца вам кажем да сам имао најбољу намеру. Имао сам грешака и сносим одговорност. Тако је то у фудбалу, и сигурно да сам имао лоших процена. Међутим, стојим иза сваког свог играча. Кажем вам, немојте да критикујете играче, ја сам крив. Јован Крнета, који је изузетно талентован, није крив због ремија са Радом, кривица је моја. Поносан сам на свакога од њих, и било ми је задовољство сарађивати са њима. Хвала им много на свему. Створили смо екипу која има будућност, и верујте није им лако. Они су млади, дајте им само мало простора и времена, и видећете да ће Звезди донети много радости и успеха - пун је хвале Роби за своје изабранике.

Током говора у току којег је саопштио да подноси оставку, Просинечки је неколико пута изричито рекао и да из Управе клуба није трпео никакав притисак. Напротив, имао је подршку свих структура у клубу. Такође, млади стручњак одбацио је и сваку сумњу да кормило црвено-белих напушта због понуде неког другог клуба.

- Немам ниједну понуду, нити размишљам о томе. У Београду ћу сигурно остати још неко време. У четвртак ћу из свег срца навијати за моје момке, и верујем да ћемо успети да остваримо позитиван резултат пред реванш - закључио је Роберт Просинечки, и уз громогласан аплауз свих присутних, напустио Лав Медија центар стадиона Црвена звезда.

О Робију, из угла навијача Црвене звезде, није могуће говорити другачије, осим у суперлативу. Истинска легенда, шеста Звездина звезда, стрелац историјских голова... И пре двадесет и кусур година док је попут мађионичара на средини терена ломио противнике, и док је сваки гол прослављао спринтом ка северу, и данас, као озбиљан и зрео човек са сузама у очима због растанка са својим клубом, Роби заслужује да му се каже Хвала мајсторе. О томе да ли је као шеф стручног штаба могао више да постигне показаће време, али јасно је да нико коме су црвено-беле боје у срцу, није равнодушан. Маракана је била и остаће његова друга кућа. Живот уме да изрежира невероватне приче, па ко зна...

Велики Звездаш и господин је напустио Маракану, јер је како сам каже, донео одлуку, и сада нема назад. Надамо се да ће тим који је селектирао донети већ у текућој сезони много радости, армији навијача, и ако тако буде, не сумњамо да ће се у мају у једном тренутку највећим српским стадионом проломити Ужичко коло.


0 коментара:

Постави коментар

ЗВЕЗДA---> ЉУБАВ JEДИHA !●
Где је једна љубав тамо другој места нема...ЦРВЕНА ЗВЕЗДА-ЈЕДНА ЉУБАВ ЗА СВА ВРЕМЕНА
★ Делије Север ★ ❶❾❽❾ ★

 

Песме