Ads 468x60px

small picture right tab

big picture slidearea

четвртак, 23. август 2012.

Звезда ''сијала'' пред пуном Мараканом


Црвена звезда се вечерас на Маракани одлично носила са француским Бордоом и без обзира што је меч завршен без голова, 0: 0, игра коју су црвено - бели приказали може да задовољи новог тренера Александра Јанковића. Оно што брине јесте повреда штопера Јовановића у финишу меча. Овације са трибина Просинечком, али и подршка и Јанковићу.

Први минути меча нису донели значајнија узбуђења. Звезда равноправна, а у 11. Минуту Лазовић је опробао свој шут са неких 18 метара.
А онда, у центар пажње избијају навијачи Црвене звезде, који скандирају име бившег тренера Роберта Просинечког, уз истицање транспарента на коме пише: ”Просинечки, хвала ти за снагу и енергију коју си унео у клуб. Врата Звезде су ти увек отворена”. У 16. Минуту лепа акција Звезде, лопта поново долази до Лазовића, који шутира са ивице казненог простора, али не довољно јако, нити довољно прецизно. У сваком случају, најконкретнија акција домаћих од почетка меча.
Имала је Звезда у 27. Минуту још једну обећавајућу акцију, али је минут касније имала и доста среће! Дуга лопта ка Обрањаку, који је умакао одбрани Звезде, избегао офсајд - замку, изашао потпуно сам испред Бајковића, али је на крају шутирао преко гола…

У 33. Минуту нови покушај домаћих, Димитријевић шутира са око 18 метара од гола, али је то веома лоше учинио. Четири минута касније најбоља прилика за Црвену звезду, поново Лазовић… Шутирао је са петнаестак метара, искоса са леве стране после акције са Димитријевићем, голман Карасо је одбио лопту, створила се гужва пред голом Бордоа, али су гости успели да избију лопту у корнер. Почетак другог полувремена обележава храбрија игра Црвене звезде и прилика за Луку Милуновића, који је пао у шеснаестерцу гостију, али није успео да изнуди једанаестерац. Затим је покушао и Миливојевић искоса са леве стране, али је лопта отишла преко гола.
У 61. Минуту нова опасност по гол Жирондинаца. Грешка Сијанија, Лазовић има отворен пут по десној страни, центрира ка Милуновићу, али недовољно оштро и Карасо интервенише испред нападача Звезде…

Прву измену тренер Црвене звезде направио је у 69. Минуту, Вешовића је заменио Марко Мирић.

Минут касније опасан напад Бордоа, али Јовановић у свом казненом простору одлично износи лопту и отклања опасност.

У 72. Минуту, Јовановић се сударио са голманом Бајковићем после једног центаршута, обојица су завршила на земљи, али је Бајковић стигао да устане и одлично интервенише после покушаја гостију са двадесетак метара.

После указане помоћи Јовановић се вратио на терен, али питање је колико ће моћи још да игра…

Ипак, следећа измена у Звезди је Асамоа уместо Лазовића у 80. Минуту. И тек што је ушао у игру, Асамоа се нашао у прилици, имао је отворен пут ка голу, али је лоше примио лопту и на крају није успео да шутира.

У 84. Минуту нова прилика за Црвену звезду, одличан центаршут Димитријевића са леве стране ка Мирићу, који не успава да захвати ту лопту, а она на крају одскаче преко голмана Карасоа и одлази поред леве стативе.

Јовановић ипак не може да одигра до краја, у финишу ће његово место заузети млади Спајић.

У самом финишу још један покушај Асамое, али право у Карасоа.

Црвена звезда: Бајковић, Микић, Максимовић, Јовановић (Спајић од 85.) , Младеновић, Мијаиловић, Димитријевић, Миливојевић, Лазовић (Асамоа од 80.) , Вешовић (Мирић од 69.) , Милуновић.

Бордо: Карасо, Маријано, Сијани, Планус, Тремолинас, Бен Калфала (Дијабате од 53.) , Сертик, Сане, Морис - Билеј (Жуси од 83.) , Обрањак и Гуфрен.


2 коментара:

  1. Поново се осећам тако благословено у свом браку након што је др Игбиновиа вратила мог мужа који се раздвојио са мном на добра 3 месеца. Ам Латинка Васиљковић би наме фром цроатиа. Иако имам уста по целом телу, неће бити довољно да се захвалим др. Игбиновији на помоћи у мом животу. Мој муж се раздвојио са мном 3 месеца и ја сам била у боловима и агонији без њега тако да сам свуда тражила помоћ, али ништа није успело, све док нисам мислила на др. Игбиновиу кога сам контактирала на мрежи, објаснила сам му своју ситуацију и обећао је да ће ми се муж јавити у року од три дана колико ми срце још увек куца за њега. Веровала сам у њега и он ми је припремио чаролију и муж ме је позвао баш како је рекао др Игбиновиа. Молио се и рекао да му требам назад и сада поново живимо срећно. Сви који читају мој чланак коме треба помоћ треба да контактирају његову е-пошту doctorigbinovia93@gmail.com или вхатсапп +12162022709 и вибер +12066713285 што је најбољи начин да сачувате свој брак

    ОдговориИзбриши
  2. здраво пријатељу. Била сам повређена и сломљена срца када се десио велики проблем између мене и мог мужа пре седам месеци у мом браку. толико страшно да је случај однео на суд ради развода. рекао је да више никада не жели да остане са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу на тешке болове. Покушао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. а он је потврдио да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. Тако сам једне вечери, враћајући се с посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Па сам му све објаснила, па ми је рекао да је једини начин да вратим мужа да посетим бацача чини, јер је и он то заиста урадио. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам његов савет. Затим ми је дао адресу е-поште бацача чини коју је посетио. дралаба3000@гмаил.цом. Следећег јутра сам послала е-маил на адресу коју ми је дао, а чаролија ме је уверила да ћу вратити мужа наредна два дана. Каква невероватна изјава!! Никада нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда их радим без повећања, тако да ме је наредна два дана, изненађујуће, звао мој муж који ме није звао у последњих 7 месеци да ме обавести да се враћа. Тако невероватно !! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ сјајног бацача чини. Дакле, посаветоваћу вас ако имате било каквих проблема, контактирајте др алабу на мејл: дралаба3000@гмаил.цом или га контактирајте на ВхатсАпп и Вибер на овај број: +1(425) 477-2744.......

    ОдговориИзбриши

ЗВЕЗДA---> ЉУБАВ JEДИHA !●
Где је једна љубав тамо другој места нема...ЦРВЕНА ЗВЕЗДА-ЈЕДНА ЉУБАВ ЗА СВА ВРЕМЕНА
★ Делије Север ★ ❶❾❽❾ ★

 

Песме