Ads 468x60px

small picture right tab

big picture slidearea

уторак, 21. август 2012.

Драган Џајић се враћа у Црвену Звезду


Драган Џајић се дефинитивно враћа у Црвену звезду! Легенда клуба замениће Владана Лукћа на позицији председника клуба, али ће, поред ове функције вероватно имати најшира могућа овлашћења, како би уз помоћ спонзора саставио јак тим и извукао Звезду из понора.

 - Џаја је спреман да се врати, каже извор Пресс. Рс, близак Звездиној легенди, и додаје: – Он има идеју како да помогне да се Звезда извуче из најмрачнијег периода у својој историји, али до сад је стрпљиво чекао и давао скромне изјаве, пре свега због судског процеса против њега, али и због мира у клубу. Идеја је била да се по обарању оптужнице, која је све извеснија, Џајић и званично устоличи као први човек Звезде. Ипак, догађаји у клубу су се толико суновратили да је његов повратак сада само питање дана, наводи наш извор.

Саговорник Пресс. Рс каже да су за Џајићев повратак заинтересовани и људи из руског“Газпрома”, а да Џаја има и ону најважнију подршку – навијача Звезде који су уз непоколебљиво уз клуб. Суђење Драгану Џајићу је готово завршено, последње рочиште требало би да се одржи 14. Септембра (саслушање менаджера Ранка Стојића) и потом да се оптужница експресно укине, јер нико од фудбалера за које се сумњало да су оштећени није теретио Џајића.

Драган Џајић тренутно се налази на одмору у Милочеру, али се ових дана очекује његов долазак у Београд и преузимање функције од Владана Лукића.


2 коментара:

  1. Ali nzm zasto obmanjujete narod ja sam Zvezdas i voleo bi vise od svega da dodje Dzaja ali danas na konferenciji je lepo receno da Lukic ostaje predsednik kluba i da tu nece biti nikakvihpromena i da je laz da Lukic ide ako ispadnemo od Bordoa!?

    ОдговориИзбриши
  2. Мој бивши и ја смо раскинули пре годину и два месеца, а ја сам била у шестом месецу трудноће. Обоје се волимо и то је био шок за мене и заиста ми је сломило срце. Покушао сам да га позовем и обе линије су биле прекинуте. Покушао сам да дођем до њега на друштвеним мрежама, али ме је склонио са њих. Покушао сам да дођем до његових родитеља и они су ми рекли да је њихов син рекао да ме не воли и да не жели да ме види и да не знају шта није у реду. Плакала сам и плакала сваки дан јер сам га много волела. Док се нисам породила и беба није имала годину дана, нисам могла да вратим своју љубав. Опет сам био збуњен. Не знам шта да радим, а остала сам и без посла и немам новца да се бринем о беби. Била сам несрећна у животу па сам плакала сестри и рекла јој свој проблем и рекла да зна за моћну чаролију која је бачена др алаба која јој помаже када није могла да затрудни. Контактирала сам га путем е-поште и он је рекао да ће ми помоћи и рекао ми је да је жена ставила чини на мог мужа и рекла да ће ми помоћи да разбијем чини тако да ће ми се муж заувек вратити и да ће бити мој. За мене је било велико изненађење што се догодило све што је рекао. Муж ми се одмах вратио и рекао ми да му опростим. Хвала вам пуно овом моћном и искреном чаролију. Молим се да ће дуго живети и радити више од свог дивног дела. Ако имате проблем који вас мучи у животу, обратите се овом моћном играчу чаролија! Он ти може помоћи. Неће вас изневерити, можете га контактирати путем гмаил адресе: дралаба3000@гмаил.цом или преко његовог вибера/вхатсапп-а: +1(425) 477-2744

    ОдговориИзбриши

ЗВЕЗДA---> ЉУБАВ JEДИHA !●
Где је једна љубав тамо другој места нема...ЦРВЕНА ЗВЕЗДА-ЈЕДНА ЉУБАВ ЗА СВА ВРЕМЕНА
★ Делије Север ★ ❶❾❽❾ ★

 

Песме